Vrácení, záruka a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud nejste se zbožím, které jste obdrželi, spokojeni, můžete je do 14 dnů od převzetí vrátit nebo vyměnit. My se budeme snažit vše vyřešit co nejdříve.
Jedná se pouze o zboží, které nebylo nijak upravováno nebo vyráběno na míru na základě vašich požadavků. To znamená, že nelze vrátit zboží, které bylo vyrobeno přímo pro Vás, jinak než se běžně vyrábí, apod.
Nepoužité zboží zasílejte v původním obalu, aby po cestě zpět nedošlo k jeho poškození. Pokud bude zboží vykazovat známky používání, pak jej již nelze vrátit.
Pro vyřešení vratky zboží můžete využít online formulář na stránce https://www.lana-retezy.cz/online-reklamace/, který Vás provede zadáním vratky.
Vrácené zboží s informací o vrácení a číslem účtu či výměně za jiné zboží, zasílejte na naší adresu:
Martin Hovorka
Dukelská 525
Doudleby nad Orlicí
517 42
Veškeré náklady spojené s vrácením zboží jsou hrazené Vámi. Částku za zboží Vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží přijali.
REKLAMACE
K reklamaci přistupujeme s maximální odpovědností a péčí. Každou reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve.
Pro vyřešení reklamace můžete využít online formulář na stránce https://www.lana-retezy.cz/online-reklamace/, který Vás provede zadáním reklamace.
Pokud Vám online postup nevyhovuje, informujte nás na e-mail hovorka.m@lana-retezy.cz o reklamaci zboží. Vadu zboží prosím popište velmi podrobně. Reklamované zboží spolu s reklamovanou vadou a kopií daňového dokladu zašlete na naší adresu:
Martin Hovorka
Dukelská 525
Doudleby nad Orlicí
517 42
ZÁRUKA
Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců. Je-li zboží nakupováno na firmu či organizaci, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, jeho přetížením či jiným mechanickým poškozením.
Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení.
POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD
Daňový doklad nebo fakturu, který Vám bude stačit k uplatnění reklamace posíláme v zásilce spolu se zbožím.